Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    pokazy szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.

Roboty edukacyjne Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno minęły. W dzisiejszych czasach nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów

Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno bardziej produktywne.